poniedziałek, 1 lipca 2013

Szaro-czarna gąsieniczka...

szuru, buru - szuru, buru... odkurzyłam bloga, teraz mogę się przywitać :)

Witam zatem gorąco :) nie było mnie bardzo, bardzo długo, nie pisałam komentarzy, ale odwiedzałam Wasze blogi :) dzisiaj nadrobiłam zaległości w chwaleniu Was :)

Przez ten długi czas nie leżałam nogami do góry :) ciężko pracowałam nad większym czymś. Chociaż dzisiaj dostaniecie tylko małe co nie co :) żeby pokazać światu, co zrobiłam muszę wszystko porządnie wykończyć.

A teraz panie i panowie dwukolorowa gąsieniczka...
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. gąsienica bardzo fajna, taka uniwersalna, pasująca do wielu ubrań ;-) Po prostu IDEAŁ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Bardzo mi się takie podobają :) a zdradzisz mi jaki rozmiar koralików użyłaś? Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :) Sylvio, użyłam koralików toho 11 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna ta gąsieniczka, wyglada jak na wystawie w drogim sklepie jubilerskim:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super..też gąsienniczki muszę spróbować..te sznury koralikowe są wciągające;-)))pozdawiam.

    OdpowiedzUsuń