środa, 10 sierpnia 2011

"Odkrywanie kart"

Witam wszystkich :)

Bardzo chcę  podziękować Kasi z blogu "Świecidełka ręcznie robione" za zaproszenie mnie do zabawy "odkrywanie kart". Jeszcze nie bardzo orientuję się o co chodzi w tych wszystkich zabawach i innych tworach, o których czytam, gdy przeglądam Wasze blogi, ale obiecuję pilnie się uczyć :) W zabawie mam podać 6 informacji, których o mnie nie wiecie (a tak na marginesie to jeszcze nic nie wiecie :))  A zatem:

1. jestem szczęśliwą "posiadaczką" bardzo ruchliwej i absorbującej córeczki

2. jestem uzależniona od "robótkowania" (dzień bez jakiejkolwiek robótki to dzień stracony)

3. jestem niepoprawną optymistką, nie lubię marudzenia i biadolenia

4. nie lubię upałów, uwielbiam wiosnę i zimę :)

5. nie lubię zarozumialstwa

6. uwielbiam żelki :) podobnie jak moja córcia :)

Teraz powinnam zaprosić kolejne dwie osoby (mam nadzieję że nie będą urażone, że wybrałam właśnie je, a  to czy wezmą udział w zabawie zależy tylko i wyłącznie od nich). W związku z tym zapraszam do zabawy w "odkrywanie kart"

Chwilę Pasji                      oraz                               magdowo


serdecznie wszystkich pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ja również-dziękuję!
    Miło mi, że odwiedziłaś moją "Chwilę Pasji", widzę że mamy coś wspólnego...Mianowicie tło naszych blogowych stron (moje szykuje się do zmiany ale jeszcze jakoś z tym zwlekam...)
    Tworzysz wspaniałą biżuterię z ochotę będę ją podglądać i podziwiać!
    -Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Wasze prace :) znalazłam Wasze blogi przypadkowo i już zostałam :) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń